Mange som bryr seg?

Åååå sååå rørt jeg blir når det er så mange venner som gleder seg med meg!!!!!!!!!!

Det er mye fint med Facebook syns jeg; noen ganger trenger man trøst og oppmuntring mens andre ganger er det godt å dele gleder, og det mangler ikke på respons på noen av delene.

Denne gangen hadde jeg noe hverdagsgledelig å melde; jeg fikk 10 (!) thoms up og 4 hyggelige kommentarer.  Ikke nok med det, så ringte naboen min her i blokka på døra mi og lurte på om jeg ville ha litt av kaken som hun hadde bakt til elevene sine idag, og som det var enda mer igjen av. Kakemons som jeg er sa jeg selvfølgelig ikke nei takk!

Verden består fortsatt av mange mange gode og søte mennesker som gidder å bry seg – på en positiv måte.

DA BLIR JEG VELDIG GLAD OG FORNØYD!


Slik kommer du hjem

på en blå blå hest

omslynget av eventyr

kommer du hjem som et nyskrevet dikt.

(Ambjørg Pauline Oldervik)

Glad og fornøyd

Legg igjen en kommentar

Filed under Filosofi

Legg igjen en kommentar

